Juustusalat muna ja paprikaga

Salat, millest ma olen täiesti vaimustuses. See on lihtne, kõhtu täitev ja juustusooduka ajal ka odav. Pluss on see täiesti multifunktsionaalne toit, sobib igaks toidukorraks ja seda on ideaalne kaasa võtta pikale päevale. Selle salati boonus on ka see, et maitsed muutuvad seistes veel paremaks. Ma olen seda juba kaks päeva jutti hommikuks söönud :)
Kõik vajalikud ained on iseensest juba pealkirjas olemas.
Kui see segu eriti peenike teha (kui muidu ei saa, siis saumikser ikka aitab), siis saab seda kasutada ka oopsiekattena ja ilmselt ka singirullide täidisena. Kuigi singirulle armastan ma ikka juustu-majoneesi-küüslauguseguga. Oh, kui hea...

Ampseri järgi on süsivesikuid paprikas 6,4g/100g kohta.



Valmimisaeg: u 15-20 min +soovi korral mõned tunnid seismist
Kogus: 3le


Juustu-paprika- munasalat

150g hea maitsega juustu (Nt Havart)
1 paprika
4 keedumuna
majoneesi
sidrunipipart (või lihtsalt soola-pipart)

Riivi juust peeneks, haki paprika pisikesteks tükkideks ja suru munad kahvliga katki. Sega need kõik omavahel kausis. Sega kogu salat majoneesiga läbi, maitsesta. Võib kohe süüa, aga seistes on veel parem (eriti, kui terve öö külmkapis seisab)